15 Ekim 2008 Çarşamba

Karayalçın adım adım CHP Ankara adaylıgına



CHP lideri Deniz Baykal, SHP Genel Başkanı Murat Karayalçın ile görüştü. Baykal, Karayalçın'ın Ankara Büyükşehir Balediye Başkanlığı adaylığı sinyali verdi.

CHP Genel Başkanı Deniz Baykal, SHP Genel Başkanı Murat Karayalçın ile görüştü. Baykal şu açıklamayı yaptı:

Ankara'da yeniş yönetime ihtiyaç var. Bizden de bu yönde talepler var. karayalçın'ın bu beraberlik ile ilgili girişimi bizat mevcut belediye başkanı ile bizzat başladı. Karayalçın2ın adaylığı bir telaş yarattı. Karayalçın ne gerekiyorsa yaparım, nerede durmam gerekiyorsa orda dururum dedi. Dün akşam evinden aradım. bugün genel merkezimizde bir çay içme devetinde bulundum. kabul wettiler. çok yerelı görüşme oldu. Karayalçın saygın bir siyaset anlayışını sürdürdü. Ankara'daki sorunlar Karayalçın belediyeciliği özlemini artırdı. Ankara'da çok ciddi sorunlar var. Modern bir belediyecilik anlayışına Ankara'nın ihtiyacı var. Karayalçın2ın bunu başaracağından emininm. Bu noktada neler yapabileceğimizn konuşmasını yaptık. önümüzdeki günlerde daha somut adımlar atacağız. Karayalçın'ın adaylığı ile ilgili süreç başlamıştır. Somut ve alçak gönüllü hedefler koyarak bu işe başlıyoruz. Şimdi işimiz Ankara'yı çözmektir. Kimseyi şaşırtmayacak açıklama yakında yapılacak. Sayın karayalçın yaşamsal bir karar alıyor. Bunu arkadaşlarıyla da paylaşmalıdır. Bizim kendi aramızda bir sorun yok. Ankara için birliktelik karşılıklı olarak ifade edilecek.

Murat Karayalçın da;

Çağrı üzerine görüşmeye geldim. Ankara'Yı ve yerl yönetim anlayışlını tartıştık. Çok yararlı bir görüşme oldu. Önümüzdeki günlerde daha somut görüşmeler olacaktır. Bu görüşmelere fırsat veren basına da ayrıca teşekkür etmek istiyorum. Bu sefer ayrılık olmamalı. Bilgisiz, beceriksiz, yetersiz belediyecilerden Ankara kurtarılmalıdır. Ankara için bir birlikteliğin gerekli olduğu konusunda görüş bildirdik. Bu birliktelik öncelikle Ankara için gerçekleştirilecektir. Bu birliktelik diğer yerler için de gerekli olduğunu ifade ediyoruz.

HABER 7

Hiç yorum yok:

Belediye Seçimleri