21 Aralık 2008 Pazar

Ak Parti’nin İstanbul ve Kocaeli adayları


Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul ve Kocaeli’nin büyükşehir belediye başkan adaylarını açıkladı.


AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, 29 Mart 2009 tarihinde yapılacak yerel seçimlerde partisinin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayının yeniden Kadir Topbaş olduğunu açıkladı. Erdoğan, 29 Mart 2009 tarihinde yapılacak yerel seçimlerde partisinin İzmit Büyükşehir Belediye Başkan adayının yeniden İbrahim Karaosmanoğlu olduğunu açıkladı.

Erdoğan’ın açıklamaları şöyleydi:

29 Mart seçimlerini bu yeni sürecin başlanğıcı olarak görüyorum. Hafızalarada kalıplaşmış bir gerçek var. AK Parti bir yerde belediye başkanlığını kazanırsa o yeri bir daha kolay kolay bırakmaz. Biz hizmetin yerelde başladığını ve demokrasinin yerelde başladığına inanıyoruz. Dünyanın neresine giderseniz gidin demokrasinin gelişmesinin yerelden başladığını görüyorsunuz.

Bu seçim bizim için barış içinde bir yarış olacak. Halkın tercihinin sandığa en doğru şekilde yansıması için elimizden gayreti göstereceğiz. Kimse demokrasiyi çiğneyen bir tutum içinde olmasın. Milletin iradesine saygı duymak lazım.

15 Ocak’a kadar adaylarımızın tamamını açıklayacağız. Her bir adayımızın halkıyla ve değerleriyle barışık olmasına özen gösteriyoruz. Dürüst adaylar bizim listemizde olacak. Aday belirlemelerini de demokratik bir şekilde yerine getirdik.

Kararlarımız ilgili kurumlarda ortak akılla şekilleniyor… Birilerine makamn mevki dağıtma peşinde değiliz…

Tüm değerlendirmelerimizi yaptık ve gerek MYK’da gerek o ilin milletvekilleri ile ortak aklı konsensusu yaptık açıkladık…

2004-2008′de İbrahim Karaosmanoğlu görev yaptı. Kocaeli’de birçok hizmet yaptı ve cazibe merkezi haline getirdi.

Kocaelinde hizmet alanı 110 kat nufüsü de yüzde 600 arttı. Ben şimdi CHP’ye sesleniyorum Kocaeli’nin bir sizin zamanınızdaki durumuna bakın bir de şimdiye bakın…

Kentsel dönüşüm kapsamında vatandaşlarımızı daha yaşanabilir bir yere taşıdık. 16 ay gibi kısa sürede yapıldı ve teslim edildi.

(Kocaeli adayı ‘İbrahim Karaosmanoğlu’)

Bay anamuhalefet lideri geldi o orada eylem yaptı burayı kaptırmayacağız dedi. Biz burayı Kocaeli halkına veriyoruz… Kocaeli’de halkın gidip gezeceği yeşil alanlar yoktu… Bunlar modern takılıyor ya modern takılmak adına ne yaptılar bu ile, beton yığınlarından yolsuzluktan başka bir sorun…

Kocaeli’nde büyük sanayi kuruluşlarını dışarı çıkardık. Buralara doğalgaz götürdük…Köyylermiz de istifade etti… Şimdi burayı iyi dinlesin özellikle medya çarpıtmasın… Bu konuda dertliyim…

CHP döneminde 550 km doğal gaz hattı döşediler ama yaptığı icraatlar ağırcezada şimdi… AK Parti döneminde ise 2180 km doğalgaz hattı döşendi…

Sadece çalışmak yetmez bir de tüğü bitmemiş yetimin hakkını yemeyecek yedirmeyeceksin… Bunun takdirini ben Kocaelili vatandaşlara bırakıyorum…

Geçen bütçede Yuvacık barajını konuştuk. Biz hala hazine olarak o dönemin borçlarını ödüyoruz… Şimdi yine belediye başkanı olmuş…

Bunlar belediyecilik yapamaz hani diyorlar ya bunların yandaş medyaları, asıl onların yandaş medyaları bunları görmezden geliyorlar…

15 yıldır çürümye terkedilmiş olan gebze kültür merkezi gibi beş kültür merkezi yapılıp hizmete sokuldu…

Deprem yaşayan bir il olması nedeniyle afet kaçış merkezleri açıldı. Gölcük depremde batan kavaklı sahiline kavuşturuldu. Türkiye’nin ilk havadan raylı sistemi Kocaeli’nde yapılacak… Ayrıca Başiskele’de 30 bin kişilik stat da yapılacak…

Büyükşehir Belediye Başkanımız Karaosmanoğlu’na bir kez daha teşekkür ediyorum, kocael’nde adayımız yeniden Karaosmanoğlu’dur

İstanbul’da Topbaş yeniden

istanbul büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş… Önemli bir görev üstlendi… İstanbul’un alt yapısı üst yapısı birçok darbeler yemişti… 1994′de nasıl bir İstanbul aldığımızı biliyorsunuz…

Bırakın böyle asfalt yollar söz konusu değil. O çamur sokaklı istanbul’dan şimdiki İstanbul’a…

2010′da IMF’nin genel kurulu burada yapıldı. 10 bine yakın katılımcı var.. Şimdi devassa bir tesis inşa ediyoruz açık hava tiyatromuzun olduğu yerde… İnşallah 2010′a bunu yetiştireceğiz…

İstanbul’u yönetmek için Kadir Bey de, arkadaşları ile geceli gündüzlü tanıştı… Sağolsun topbaş ekibiyle İstanbul’u başarıyla yönettiler…

Böyle bir şehirde ulaşımı çözmek kolay değil. Ama yapılan yatırımlarla bu sorunu da çözüyoruz…

Topbaş döneminde 4,5 yılda İstanbul’a yapılan toplamn yatırım miktarı 22,5 katrilyondur… Bunun içinde merkezi hükümet yatırımları yer almıyor…

İstanbul’da ulaşım alanındaki sorunların çözümüne ağırlık verdiki. Bu alanda yatırımlarımız sürüyor…

2010′da raylı sistemle 4 milyon kişi taşımayı hedefliyoruz…

Şimdi CHP ftira at tutmazsa yıpranır gibi bir faaliyet içindeler… Ama benim milletim gerçekleri biliyor… 3 Ay sonra gereken cevabı verecekler…

Bunlar benim milletime göbeğini kaşıyanlar demediler mi, bunlar benim milletime anlamazlar demediler mi bunlar benim milletime zenci demdiler mi, bunların cevabını milletim verecektir…

Su memleketi İstanbul’da bunlar halkı su kuyruklarına mahkum etmedi mi? Hani bir ara plastik bidonlar artmıştı… O SHP parantiez açıyorum CHP’li belediye 1000 yıllık mirası bir günde yok ettiler…

Ben başarılı çalışmalarından dolayı Topbaş’ı kutluyorum… İstanbul’da durmak yok yola devam diyorum…

Ayrıntılar Geliyor

HABER 7

Hiç yorum yok:

Belediye Seçimleri