20 Aralık 2008 Cumartesi

Hasan Balaman tekrar Akp Isparta adayı


Balaman’ın adaylığı bir süredir kamuoyunda merak konusu olmuş, başka bir ilden aday gösterileceği söylentileri çıkmıştı.



Günlerdir merakla beklenen adaylık başvurusunu AK Parti binasında yapan Balaman’a kalabalık bir grup da destek verdi. Balaman, önce projelerini anlattı, ardından da hizmetlerin kalitesinin devamı için tekrar aday adayı olduğunu açıkladı. Görev süresi içinde söz verdikleri 32 projeyi tamamladıklarını ifade eden Balaman, kültür merkezi, yeni otogar, IYAŞ yaşam merkezi, gençlik merkezi ve tabakhanenin bunlardan bir kaçı olduğu söyledi. Balaman, “Tekrar bir 32 projeyi daha hayata geçirmek için 5 yıllık yetki istiyorum.” dedi. Balaman, yeniden seçildiği takdirde birlik ve beraberlikten yana olacağını, ağzından ayrımcılık laflarının duyulmayacağını söyledi. Hiçbir parti hakkında küçültücü, aşağılayıcı ve belgesi olmayan hiçbir söylemde bulunmayacağını belirten Balaman, kendisinin seven sevmeyen herkesi kucaklayacağını ifade etti.

Balaman, bu kadar süredir beklemesine ise şu açılığı getirdi: “Ben teşkilatçı biriyim. Adaylığın da bir süreci vardır. Ben bu süreci tamamladım ve sizlerin karşısına çıktım. İlk önce Isparta halkımızla istişare ettim. Kamuoyu anketleri yaptırdık ve sonuçta yüzde 60′lık bir kesimin tekrar belediye başkanı olarak görmek istediğini gördük. Arkasından teşkilat mensuplarımızın görüşünü aldık. Buradan da olumlu cevap aldık. Ardından AK Parti Genel Merkezi’nin yaptırdığı teşkilat yoklamasında yüzde 80 benimle ilgili olumlu kanaat bildirildiğini gördük.”

CHA

Hiç yorum yok:

Belediye Seçimleri